2013.03.31.
10:48

Írta: HEGYEM

Még nem vagyunk magunknál... :((((

Hamarosan részletesen leírjuk, hogy mi történt szombat este, de egyelőre nem jönnek ki belőlünk a szavak. De addig is... Hát erre számítsatok... – a budomagazin.blog.hu tudósítása :((((.

Erdei_vs_Grachev_10.jpg

A két súlycsoportban is világbajnok profi ökölvívó, Erdei Zsolt vitatható és megdöbbentő bírói ítéletet követően vereséget szenvedett a orosz Gyenisz Gracsovval szemben a „Monte-Carlo millió dolláros szupernégyes" elnevezésű monacói négyestorna első fordulójában.

Erdei_vs_Grachev_4.jpg

Madár meccsének eredményhirdetésén mind a szurkolók, mind a szakemberek legnagyobb többsége – sőt, még maga Albert monacói herceg is – értetlenül állt az eredmény hallatán, amikor a bírók 96:94; 94:96; 94:96 pontozással az orosz Gracsovot hozták ki győztesnek, elvéve ezzel Madár jogosnak hitt győzelmét, megszakítva ezzel a magyar klasszis veretlenségi sorzatát.

Erdei_vs_Grachev_8.jpg

„Igazából még most sem értem mi történt, egyszerűen felfoghatatlan számomra ez a bírói döntés. Végig úgy érzetem, hogy vezetem a meccset. Aztán a kilencedik menet után szólt Fritz, hogy úgy néz ki egálra pontozzák a meccset és bele kellene húzni. Így is tettem, és szerintem hoztam is az utolsó menetet. Ehhez képest végképp nem értettem a végeredményt. Tiszta a lelkiismeretem, és győztesként hagytam el a ringet, hiszen mindent megtettem. Egy jó felkészülést követően szerintem egy jót bunyóztam. Mindenki, akivel találkoztam vitatta a végeredményt, de ezzel már sajnos nem lehet mit csinálni, vegyes érzelmek kavarognak bennem. Ettől függetlenül én úgy érzem, hogy nyertem" – nyilatkozta a meccs után Zsolt.

Erdei_vs_Grachev_13.jpg

Nem akarunk összeesküvés-elméleteket gyártani, de álljon itt egy szemelvény az index.hu-ról:

"Rácz Félix bokszemenedszer így vezette le a történteket, miért kellett veszítenie Erdeinek.

„Az amerikai boksz-kommunikációban az a mondás, hogy "He is the man who beat the man", tehát Gracsov verte meg a veretlen bajnokot, aki két súlycsoportban is világbajnok volt. Ez pedig már politika, politika és kommunikáció kérdése. Meg kell magyarázni az embereknek, hogy a Gracsov nem rossz. Így építgetnek valakit fel, hogy aztán egyéni előfizetős (pay per view) gálákon nagyobb pénzekért szerepeltessék."

Rácz szerint Lou di Bella mérkőzésszervező - Erdeit is ő vitte Monte Carlóba - kedvence a másik elődöntőben győztes amerikai Rodriguez, akire Erdei veszélyes lehetett volna, míg Gracsov nem az."

Erdei_vs_Grachev_11.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyem.blog.hu/api/trackback/id/tr705185335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása