2013.03.30.
10:59

Írta: HEGYEM

Testvérblogunk már megírta, és ez a HIVATALOS!!!

A budomagazin.blog.hu jelenti: a két súlycsoportban is világbajnok profi ökölvívó, Erdei Zsolt (33 (18)–0–0) ma este lép újra szorítóba Monacóban, a Monte-Carlo Bay-ben. Pénteken megvolt a mérlegelés is: Zsolt 77.7 kg.

merlegeles_5.jpg

A „Monte-Carlo millió dolláros szupernégyes" elnevezésű négyestorna első fordulójában Madár az orosz származású Denis Grachev (12(8)–1–1) ellen mérkőzik meg, míg a másik találkozón Edwin Rodriguez (22(15)–0–0) és Ezequiel Osvaldo Maderna (19(13)–0–0) csaphat össze.

Erdei péntek este 77.7 kilogrammot, míg ellenfele Grachev 79.3 kilogrammot nyomott a megtartott hivatalos mérlegelésen.

merlegeles_2.jpg

A magyar bokszoló láthatóan felszabadultan és mosolyogva fogadta ellenfelét – könnyedén, magabiztosan állta az orosz ellenfél szúrós tekintetét. A bokszgálán várhatóan 21 óra után léphet majd kötelek közé a hosszú kihagyás után visszatérő Erdei, amelyet

a Sport 1 televízió 20.45-től élőben közvetít.

„Elégedett vagyok a súlyommal, ennyire kalkuláltam. Edzettem, szálkásodtam, már jó ideje nincs gondom a kilókkal, mert fegyelmezetten ettem az elmúlt kilenc hétben, és ennek nyilván megvan a pozitív eredménye. Az ellenfelem végülis nem is olyan magas, mint elsőre gondoltam, csak egy fél fejjel. Jó formában érzem magam, gyorsnak és nem vettem észre, hogy az ütőerőm csökkent volna. De ez kiderül majd szombat este. Én úgy érzem, hogy mindent kihoztam ebből a felkészülésből amit csak lehetett, és mindent megtettem a jó felkészülés érdekébe" – nyilatkozta Erdei Zsolt a mérlegelést követően.

merlegeles_8.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyem.blog.hu/api/trackback/id/tr965183714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása