2013.03.29.
08:15

Írta: HEGYEM

Madár, vegyél revansot!!!

A szokásos reggelink után – ahol Madár tojásrántottát evett, majd gyümölcsöket és müzlit – elindultunk Nizzába. Útközben azon poénkodtunk, hogy megnézzük a „nizai piramisokat”, a „nizai ferde tornyot”, majd eszünk egy nizzai salátát. Majdnem így történt...

IMG_3946_2.jpg

HEGYEM-es agyalkának öltöztem. Hófehérben, optmistán – talán túlzóan is... – indultam útnak. Valamiféle sugallatra hallgatván azért csizmát vettem (ezért egyébként a nap folyamán több imát is elmondtam).

Nizza 20 perc Monacótól – csodaszép tengerparti út vezet a városba.

IMG_3910.JPGSzárnyalunk, mint egy Madár...

Már a kocsiban láttuk, hogy  borongós az idő. Bíztunk az ösztöneinkben, na meg persze az indulás előtt eljárt esőtáncban. (Később kiderült, lehet, hogy mi idéztük meg, és nem pedig elkergettük. Azt hiszem a harmadik lépésnél balra kellett volna lépni, nem jobbra.)

Ahogy megérkeztünk, elkezdett esni. Az az alattomos fajta eső esett, aminél úgy érzed: nem kell esernyő, sem kapucni, majd egyszercsak azt veszed észre, hogy bugyiig áztál... Leparkoltuk a kocsit, és nekiindultunk a sétának.

IMG_3911.JPGPepitában nyomják

Tudtuk, hogy Nizza óvárosa csodálatos, így ott kezdtünk. Szűk kis sikátorok, sok kis kávézó és töménytelen üzlet csalogatja a sétálókat. Gyanús volt, hogy rajtunk kívül mindenki esernyővel járt. „Puhányok!" – vetettük oda  flegmán.

Az eső elől menekülve többször betértünk egy-egy üzletbe. Legalábbis ez volt a duma, amit a harmadik boltig be is vettem. Utána persze leesett, hogy konkrétan csak az én kezemben nincs szatyor... Méghogy a nők a vásárlásfüggők?!?!?!? Kikérem magamnak.

IMG_3904.JPGA jó is megárt a shopból

Bementünk egy ékszerboltba – inkább bizsus. Be kell vallanom: bizsuvásárlási gyengeségben szenvedek.

És mi történt? Csak én jöttem ki üres kézzel...

Majd bementem egy cipőboltba, mert – be kell vallanom – cipővásárlási gyengeségben szenvedek.

És mi történt? Csak én jöttem ki üres kézzel...

Na, ettől aztán annyira kiborultam, hogy muszáj volt ennem egy fagyit... – csak mert fagyievési gyengeségben szenvedek. (Is...)

IMG_3920_1.JPGKaresz az arcát adta egy fagyireklámhoz

Meg akartuk nézni a híres virágpiacot, de annyira átázunk, hogy ezt a programot töröltük. Nizza egyébként nagyon szép városka: rendezett parkok és hangulatos terek. A villamos a sétálóutca közepén jár – na nem az a 4-es 6-os fajta. Nincs vezetéke sem, hogy nehogy zavarja a látképet. Úgy 4-5 óra bóklászás után az eső kiütéssel nyert ellenünk. Kénytelenek voltunk feladni a meccset, és visszabóklásztunk a kocsihoz.

Bőrig áztunk – csak jelzem, hogy 7-kor keltem, hogy hajat mossak... – és átfáztunk.

654_0.jpg

Nem baj, majd Madár ezen is revanst vesz szombaton. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyem.blog.hu/api/trackback/id/tr325179228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása